tiistai 18. kesäkuuta 2013

Wedding part 1♥

Olin viikonloppuna elämäni ensimmäisissä ystävä-häissä ja voi kuinka ihanaa siellä oli!♥ Kun morsian asteli pitkin kirkon käytävää, oli se vain niin mielettömän kaunista ja kylmät väreet menivät pitkin selkää. Juhlimme kaveriporukalla myöhään yöhön asti ja siirrtyimme vielä juhlapaikalta isolla porukalla mökille yöksi. Koko päivä meni niin nopeasti, ettei sitä voi edes ymmärtää. Mutta ihana ja ikimuistoinen päivä se kyllä oli.

 Siskoni on maailman paras' kampaaja' ja teki minulle tämän upean hääkampauksen, olin todella tyytyväinen lopputulokseen :)
 Olin häissä ilman kameraa ja olo oli todella orpo, kun yleensä olen ottamassa kuvia jokapaikasta ja tilanteesta. Kameran kotiinjättö oli tahallinen, koska ajattelin, että kerrankin nautin vain illasta. Mutta luulen, että olisin nauttinut vieläkin enemmän, jos se kamera olisi ollut mukana. Ei siis enää kameran jättämistä kotiin!!


Tunnelmakuvia mökiltä; myöhäinen yö ja aamun sarastus!♥ Niin kaunista!

Kylläpäs tuli ripoteltua sydämiä nyt roppakaupalla! Ihanaa illanjatkoa kaikille ja rakkauden täyteläistä kesää!

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti