tiistai 3. joulukuuta 2013

It's the most wonderful time of the year

Heippa ihanaiset!

Koska en vietä joulua Suomessa, on minun pitänyt (tai siis olen saanut) leikkiä joulupukin apuria jo vähän etukäteen. Menen ylihuomenna loppuviikoksi kotiin ja samalla aion viedä perheeni joululahjat. Jos jotain rakastan, niin lahjojen ostamista. Harmi, että opiskelijana budjetti on rajallinen, muuten saattaisi nimittäin lähteä käsistä. 



Minulla on iso perhe ja siskoillani on paljon lapsia. Olen halunnut muistaa jokaista jollakin pienellä. Tärkeintä lahjoissa on kuitenkin se ajatus.

Yhdeksän päivää aikaa lähtöön. Alkaa jo vähän jännittää.

Pakko lisätä vielä eilen saatu söppänä Facebook-viesti poikaystävältäni:

"Hey beautiful...kymmenen päivää aikaa mennä"

Olen niin otettu hänen yrityksistään kirjoittaa suomea. Luulenpa, että google-kääntäjä on ollut ahkerassa käytössä. Odotan ihan mielettömästi lomaa. Enää neljä koulupäivää jäljellä ja sitten saa hetken hengähtää.

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti