torstai 3. lokakuuta 2013

Distance

Olen viettänyt blogissani pientä hiljaiseloa. Se ei johdu siitä etteikö minulla olisi ollut kiinnostusta tai halua kirjoittaa, vaan siitä, että olen saanut viettää viimeisen viikon erään erittäin tärkeän ihmisen seurassa. Jos totta puhutaan, olen ollut niin innoissani kaikista ympärilläni olevista ihmisistä, ettei kirjoittaminen ole edes käynyt mielessäni. Paitsi tänään. Halusin tulla kertomaan teille, että jatkan hiljaisuuttani vielä toisenkin viikon, sitten elämä palaa taas takaisin vanhoihin tuttuihin kaavoihinsa and I will be back.




Henkilö, joka on täällä luonani on poikaystäväni. Viime viikon aikana olemme tavanneet kaikkia minulle rakkaita ihmisiä; perhettäni ja  ystäviäni. Olemme pitäneet leffailtoja, käyneet kävelyillä, pelanneet korista. Viikonloppuna menemme yhdessä jääkiekkopeliin ja syömme perheillallista koko perheeni kanssa. Olemme tehneet kaikkea mitä normaalit pariskunnat yleensä arkisin tekevät. Meidän "arkemme" vaan loppuu ensi viikon tiistaina.



 7 682 Kilometriä. Se on lukumäärä, jonka verran meidän arkemme välillä on kilometrejä.

♥ Tiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti