sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

What a week

Ihanaa, että on sunnuntai ja että huomenna alkaa uusi viikko! Tämä viikko on ollut kaiken kaikkeaan yhtä sekasortoa monelta eri kantilta katsottuna. Vieras on nyt lähtenyt kohti seuraavaa etappiaan, eli Ruotsia ja minä saan palata normaaliin arkeen. 

Tällä viikolla olen koukuttanut itseni jäätelöön, olen valehtelematta syönyt sitä joka päivä viikon ajan. Olen myös syönyt  vähän suklaata, vehnäjauhoja, ruisjauhoja ja kaikkea, jota minun ei todellakaan pitäisi syödä. Enkä ole edes käynyt urheilemassa, paitsi eilen ja edellispäivänä. Ensi viikolla otan itseäni niskasta kiinni ja todellakin palaan omaan ruokavaliooni. Ei voi uskoa, kuinka paljon ruoka vaikuttaa ihmiseen. Minulla on tosi tukala olo omassa kropassani tällä hetkellä ja ihokin on kaameassa kunnossa. No, en voi kun itseäni syyttää ja tästä on suunta vain ylöspäin :)


Ajattelin, että alkaisin tekemään itselleni ensi viikosta lähtien pieniä viikkohaasteita. Ne voivat olla mitä tahansa liittyen ruokaan, urheiluun, pukeutumiseen tai vaikkapa käyttäytymiseen. Ensi viikon haaste on jo hyvin selvä; syön superpuhtaasti maanantaista perjantaihin. Lauantaina menen Jazzailemaan, joten silloin voi ottaa vähän rennommin.

Tänään aion siivota kodin puhtaaksi ensi viikkoa varten ja mennä salille vetämään kunnon jalkatreenin! Kyllä tämä tästä.

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti