torstai 2. tammikuuta 2014

Happy New Year

Heissan!

Meidän eiliset uuden vuoden suunnitelmat vähän muuttuivat, kun aamulenkillä ollessa meidän autoon murtauduttiin ja T:n lompakko varastettiin. Parempi ilmeisesti ettei enää lenkkeillä, tai seuraavalla kerralla lähdetään liikenteeseen ihan vaan kotipihasta, ilman autoa. Kuskin puoleinen ikkuna on täysin mäsänä, joten nyt vaan kiltisti odotellaan, että saadaan se huomenna korjatuksi. Täydellinen ajoitus ryöstöretkelle juuri uuden vuoden aikaan, kun kaikki liikkeet on tietysti suljettuna. 

Kaupungille menon sijasta vietettiin siis rauhallinen koti-ilta, mikä oli itseäasiassa aika mukavaa. Saatiin vallattua koko talo meidän käyttöön ja syötiin rauhassa illallista, ammuttiin ilotulituksia ja katsottiin telkkarista mun suosikki painonpudostusohjelmaa. Oon ehkä vähän hassu, mutta oon ihan koukussa kaikkiin noihin ohjelmiin ja täällä on niille ihan oma kanava, olen pulassa! Hah. Oli kyllä ehkä vähän nurinkurista syödä suklaata, juoda kuoharia ja katsoa samalla kun toiset yrittävät elää super kurinalaista elämää. Mutta itsekin siirryin tänään takaisin omiin ruokatottumuksiini, nyt riittää jokapäiväinen herkuttelu :)

Oli pakko eilen pelleillä vähän kameran kanssa, kun ammuttiin raketteja.. Haluan jakaa muutaman otoksen teidän kanssa.










Toivottavasti teillä oli ihana uuden vuoden vaihdos. Mun mielestä vuoden vaihtuminen on jotenkin tosi inspiroivaa ja tuntuu, että on mahdollisuus tehdä vaikka mitä uutta ja ihanaa! Onko muita saman fiiliksen omaavia?

Mun päivittäisiä kuulumisia voi seurata enemmän Instagramista nimimerkillä tiiasu :)

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti