keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Terveellisen ruokavalion tärkeydestä

Monet ovat varmaan vuodenvaihteen jälkeen alkaneet taas kiinnittämään enemmän huomiota terveelliseen ja tasapainoiseen syömiseen ja ruokavalioon, minä myös. Reissun aikana tuli syötyä vähän mitä sattui ja kuten olen aikaisemmin kertonut minulla on paljon ruoka-allergioita ja sen lisäksi vatsani reagoi milloin mistäkin ruoka-aineesta. Siksi yleensä olenkin puhtaan ruokavalion kannattaja.


ei ainakaan hetkeen näitä kiitos ;D

Huomasin jo kolmen ja puolen viikon epäterveellisen syömisen jälkeen, miten väsynyt olin. Lisäksi vähäisen liikunnan takia huomasin todella nopeasti muutoksia kropassani ja ne muutoksen eivät olleet hyviä. Olo oli tukala ja vähän surullinenkin. Nyt olen viikon verran syönyt mahdollisimman puhtaasti, tasaisin väliajoin ja monipuolisesti. Suurin turvotus ja jokapäiväiset vatsakivut ovat taas menneen talven lumia ja olo muutenkin mahtava. Suosittelen siis kaikkia kokeilemaan, miten puhdas ruokavalio vaikuttaa teidän kroppaanne ja mielialaanne.

Seuraavaksi ideoita terveelliseen & puhtaaseen ruokavalioon









Lisäksi vähän liikuntaa..


..niin mieli ja kroppa voivat hyvin ♥


♥ Tiia





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti