keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Whether you think you can, or think you can't, you are right

Heippa ihanat!

Päivät menee niin niin nopeaan. Olin viiden päivän Pori reissulla ja palasin Vaasaan takaisin eilen. Oli ihanaa nähdä perhettä ja ystäviä, kun joululomakin meni reissussa. Näin kaksi tuoretta suloposkista vauvaakin. On ihanaa nähdä ja seurata, miten kaveriporukassa kaikki pikku hiljaa menevät eteenpäin omassa elämässään.. on koiria, taloja, vauvoja.. ihanaa!:) Älkääkä käsittäkö väärin, mulla ei ole koira-,talo-, tai vauvakuume, mutta oon vaan niin onnellinen muiden puolesta ja kyllä omassakin elämässä on viime aikoina tapahtunut vaikka ja mitä. 


Mulla tulee olemaan ehkä kaikkein aikojen kiireisin kevät. Lukujärjestys on täynnä kursseja ja kandikin pitäisi kirjoittaa huhtikuun loppuun mennessä. Pientä stressin poikasta siis varmasti luvassa, mutta toisaalta mulla on ihan hirveästi motivaatiota ja oon niin innoissani tulevan kesän tapahtumista, että mä aion hoitaa näiden seuraavien kolmen ja puolen kuukauden hommat vaikka päälläni seisoen. 

Tuntuu hassulta ajatella, että mulla on oikeesti enää muutama kuukausi Vaasassa ja sitten on aika sanoa tälle paikalle hyvästit, no ainakin hetkeksi. Toivottavasti tuun tänne takaisin suorittamaan maisterintutkinnon vielä jossain vaiheessa. 

Arvatkaa mistä muusta jutusta oon innoissani (niin innoissani, että poikaystäväni pudistelee päätään ja naureskelee kun mä vouhotan sille puhelimessa) ? No tietty siitä, että tänään alkaa uusi kausi Jutta ja puolen vuoden superdieeteistä! Mä oon niin hulluna kaikkiin painonpudotusohjelmiin, hah. Musta ne on niin mielettömän motivoivia ja inspiroivia. Jos ihmiset joilla on ihan väärät ruoka- ja liikuntatottumukset, voivat saada täysmuutoksen aikaan sekä elämässään että kropassaan, tiedän että meistä ihan jokainen pystyy siihen. Ihan mahtavaa! Kuka muu aikoo katsoa kuin minä? 

Ihanaa iltaa kaikille!:)

♥ Tiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti