tiistai 11. maaliskuuta 2014

Every day is beautiful if you choose to see it

Kello on puoli ysi ja meikäläinen on valmista kauraa siirtymään höyhensaarille, jos tänä yönä tulis vaikka uni, kun viime yönä ei paljon nukkumattia näkynyt. Mun fiilikset vaihtelee ihan äärilaidasta toiseen. Väillä väsyttää hemmekosti ja välillä puhkun energiaa, annan kaiken kunnian siitä kyllä neiti auringolle, joka on päättänyt viime päivien aikana käydä moikkailemassa enemmän kuin viimeisen parin kuukauden aikana yhteensä. Se on jännä juttu, miten auringosta voi saada niin järjettömästi energiaa ja hyvän mielen. Tulee siis pliis katsomaan meitä uudelleenkin. 

Ostin vähän myöhässä uusimman Trendin ja ajattelin siirtyä tämän kirjoittamisen ja yrttiteekupposen jälkeen ihanaan pehmeään sänkyyni lukemaan. Oikeesti mun pitäis lukea kirjaa nimeltä Questioning identity:gender,class, ethnicity, mutta käsi ylös, kuka oikeasti lukisi mielummin jälkimmäistä kun tietää, että voi uppoutua muodin ihanaan maailmaan.. Haha, tiesin.. ei yhtään kättä. 




Loppuviikosta on pakko tulla ihan huippu koska:

♥ Sain tänään kivoja uutisia mun valmentajalta
   ♥ Saan huomenna parhaan mahdollisen vieraan luokseni pariksi viikoksi
      ♥ Tuntuu siltä että kevät on täällä
          ♥ elämä nyt vaan on kivaa

Listaa voisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.. aina kun stressaa ja väsyttää, mietin mitä kaikkia ihania asioita ja ihmisiä mulla on mun elämässä and I can promise that it will help.. a lot..♥

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti