lauantai 29. maaliskuuta 2014

Last weeks

Ihanaa lauantaita!

Niin mieletön ilma, kevät on ihan just täällä! 
Pahoittelen hiljaisuutta ruudun tällä puolen. Ensin mulla oli vieras kylässä ja yritin nauttia kaikista mahdollisista hetkistä hänen kanssaan, nyt pitäisikin sitten pää kolmantena jalkana rynnätä kirjoittamaan kandia, kun se jostain kumman syystä jäi viime viikkojen aikana vähän vähemmälle. En voi ymmärtää, että ensi viikolla on huhtikuu ja huhtikuun lopussa, mulla pitäisi olla tää kämppä tyhjä ja suurin osa opiskeluista paketissa! Huhtikuu tulee olemaan rankka, mutta sen jälkeen olo on varmasti helpottunut ja huojentunut.

Viime viikoilla sain unohdettua hetkeksi kaiken stressin ja murheet. Tuli käytyä pitkillä kävelyillä, syötyä hyvin ja otettua makeita valokuvia. Lisäksi kävin taidenäyttelyssä ja vähän ostoksillakin. Rossossa tuli syötyä liian usein ja päädyin maistamaan heidän gluteenittomia pastoja ja pizzoja. Pasta oli mautonta, mutta pizza ihan superhyvää!




Tänä viikonloppuna mulla oli siskojen lapset yökylässä. Meillä oli huippukivaa ja aika meni ihan liian nopeasti.  Tehtiin yhdessä illallista, haettiin leffa ja tehtiin tietty pienet karkkipussit, kylvettiin, luettiin satuja ja ulkoiltiin. Lisäksi tyttöjen sovitukseen pääsi osa mun vaatteistani ja tietty meikeistä. "Ei kun anna mä ite" ja niin meni kaksi huulipunaa käyttökelvottomiksi, hups :D Näitä rakkauspakkauksia tulee kyllä kova ikävä!

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti