maanantai 18. maaliskuuta 2013

Best dreams happen when you are awake

Heeei! 
Mun pitäis lukea tällä hetkellä tenttiin, mutta kummasti olen keksinyt kaikkea muuta tekemistä. Mä luen sitten kun oon tehnyt pari muuta koulujuttua, sitten kun oon tiskannut, sitten kun oon katsonut salkkarit, sitten kun.. niin koska?:D  Noo, ei saa ottaa liikaa stressiä, se ei ainakaan auta yhtään. 

Taas alkoi uusi viikko ja tää viikko tulee olemaan melko hektinen, mutta ens viikko mulla on maanantaita lukuunottamatta lomaa. Mä niin tahtoisin lähteä johonkin reissuun, mutta missä seura ja missä raha? Tai no missä raha, lähtisin vaikka yksin rannalle makamaan, jos joku vaan maksaisi lennot ja hotellin :)



Oon pääpuolin pysynyt terveellisellä ruokavaliollani lukuunottamatta edellis viikonlopun Amarillo keikkaa ja viime viikonlopun jätski ja kinder-herkutteluja. En ollut syönyt suklaata moneen kuukauteen ja kyllä se aika hyvältä maistui, mut myös tosi tosi makealta :D


Innostuin sunnuntaina leikkelemään lehdistä mua inspiroivia kuvia ja meinaan tehdä mun unelmien koti kansion. Ongelma on se, ettei lehdissä ole täydellisiä kyvia.. liian valkoista, liian värikästä, väärän sävyistä, väärän muotoista. No, pikkuhiljaa hyvä tulee. Suosittelen kaikille leikkaa-liimaa operaatioita, ne on ihanan terapeuttisia :D

Musta on maailman ihaninta ajatella, että tulevaisuudessa tulee vielä olemaan ne mun maailman parhaat päivät. Toki mulla on ollut ihana elämä ja kauniita hetkiä tähänkin mennessä, mutta en malta odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan!♥ Ihanaa iltaa kaikille!

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti