keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Take care of your body. It's the only place you have to live in.

Heissan!

Täällä mä oon Porissa. Telkkarista tulee Jokerit - Lukko ja netissä on koko ajan päällä SM-liigan sivusto. Me ollaan penkkiurheiluperhe, se on kivaa hommaa se! Teitä ei ehkä lätkä kauheasti kiinnosta, mutta mä niiin toivon, että Ässät voittaa tänään ja pääsee neljän parhaan joukkoon. Omaa joukketta pitää aina kannattaa, meidän pojat voittaa, ihan varmasti. Joka kerta kun kuuluu KLING sydän hypähtää ja pitää mennä katsomaan mikä joukkueista on tehnyt maalin. Hahaa, kyllä voin pienestä asiasta olla taas innoissaan!


Ystäväni teki eilen ihan huippu hyvää smoothieta, voin laittaa sen ohjeen teille tänne myöhemmin. Se oli ehkä vähän epäterveellisempi versio, mutta ei kumminkaan pahasti ;)


Herkuttelin viime viikonloppuna tummalla suklaalla, se oli niin hyvää, että meni koko levy. Hups 100 grammaa sinne vaan. No ei, oikeasti söin sen kolmena eri päivänä, eli ei kai se niin paha ollut, eihän?
Täällä vanhempien luona ei pysty koskaan syömään niin terveellisesti kuin kotona. Se on kyllä kumma juttu, että houkutuksille ei voi sanoa ei. Eikä varsinkaan silloin kun menee mummulaan ja siellä jo valmiiksi leikataan kulhoon puolikas jäätelöpaketti. Mummulassa kuuluu syödä jäätelöä, muuten sinne ei ole menemistä, se on sääntö.

Oon käynyt joka aamu koiran kanssa pitkällä kävelyllä ja eilen olin pitkästä aikaa CX- ja spinnitunneilla. Se oli huippukivaa se! En edes muista koska olen viimeksi käynyt muilla ryhmäliikuntatunneilla kun Combatissa. Tarvii kyllä mennä useammin, niin loistava fiilis oli eilisten tuntien jälkeen!

Huomenna mennään ystävän kanssa parhaille salaateille ja sen jälkeen mulla on palaveri mun uudesta ruokaohjelmasta. Vähän jännittää, mitä kaikkea se tulee sisältämään!

Tämä penkkiurheilija lähtee nyt hetkeksi saunan lämpöön rentoutumaan!
Ihanaa pääsiäistä kaikille!:)

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti