perjantai 1. maaliskuuta 2013

Spring is coming

Heippa!

Se on kuulkaas maaliskuu, sieltä se kesä pikkuhiljaa tulee. Nyt jos koskaan on viimeiset hetket alkaa laittamaan itseänsä timmiin kesäkuntoon, joten eiköhän kaiveta sitä inspiraatiota ja motivaatiota jostain roppakaupalla ja laitetaan hihat heilumaan, mä ainakin aion ;)

Ja anteeksi taas pieni kirjoitustauko.. ihan kun sitä olisi ollut pieni kiire suuntaan jos toiseenkin :D Olin viime viikolla neljä päivää Porissa ja sielläkin juoksin paikasta A paikkaan B, ehdin mä kyllä vähän rentoutuakin. Olin viikko sitten perjantaina katsomassa  21 tapaa pilata avioliitto. Ootteko te nähneet sitä? En kovin usein käy katsomassa suomalaisia elokuvia, mutta täytyy tunnustaa, että se oli kyllä oikeasti ihan hyvä.

Porissa ehdin myös nähdä kavereita, viettää aikaa sisarusten kanssa, olin myös vahtimassa toisen siskoni viittä lasta ja voin kertoa, että menoa ja meininkiä ei siitä puuttunut. Ei pahalla Sis, mutta mä en kyllä koskaan halua viittä lasta. Täysi kunnia siskolle, joka jaksaa pyörittää arkea päivästä toiseen tollaisen porukan kanssa. Yritettiin myös etsiä kaasomekkoja kesälle, joka on noh, melko toivotonta ainakin Porissa. Minulla on siis kunnia toimia elokuussa yhtenä ystäväni kolmesta kaasosta ja ollaan yritetty löytää meille kaikille samanlaista mustaa mekkoa. Ei kuulosta järin vaikealta, mutta lisähaastetta antaa se, että ollaan kaikki kolme ihan täysin  eri mallisia ja jos yksi mekko sopii toiselle, niin toiselle taas ei. Saa nähdä kuinka käy.


Porissa jäi treenailut vähän vähemmälle, kävin ainoastaan lenkillä meidän ihanan topiaksen eli topin kanssa ja yhdellä juoksulenkillä. Topsukan voitte löytää kuvan oikeasta yläreunasta. Se on minun muru, vaikka mulla siihen aina välillä meneekin vähän hermot, koska aina kun oon kotona se roikkuu mussa kun takiainen♥

Mua pelottaa miten nopeasti nää viikot menee, toisaalta on ihanaa että aika kuluu ja pian on kesä, mutta toisaalta mulla on myös miljoona tekemätöntä hommaa, jotka pitäis saada vielä aikaseksi ennen kesää. vähän ristiriitaista, hah :) Kesällä päästään ainakin taas lasten kanssa angry birds- puistoon, sain Aadalta upean piirustuksen, joka kuvasi kuulemma reissuamme viime vuodelta. On ne lapset vaan niin söpöjä!

♥ Tiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti