maanantai 11. maaliskuuta 2013

Dreaming of you

Ettei nää jutut menis ihan  pelkästään terveys- ja liikuntahöpöttelyiksi, niin puhutaanko välillä vaikka laukuista? JOO!! Mä niin rakastan, rakastan, rakastan Michael Korssia. Laukkuja, kelloja, vaatteita ja no etenkin niitä laukkuja! 


Jos joku haluis ostaa mulle ihan minkä tahansa noista niin ottaisin avosylin vastaan, ehkä jopa pienen kiljahduksen kera. Ja mähän en kilju koskaan, oikeesti.

Mikä noissa nyt sitten on niin hienoa, niin se, että ne on tarpeeksi yksinkertaisia, mutta silti niissä on jotain pientä extraa. Mun mielestä arkilaukkujen tulee olla isoja, jotta saa kaiken tarpeellisen helposti mukaan, eikä tarvitse sulloa tavaroita myttyyn. Noissa ei varmaan tarvitsisi. Ja tuo pieni valkoinen olisi ihan täydellinen kevät/kesälaukku vaikka kaupungille lähtiessä, ja noi niitit on niin makeet!!! No, mä jatkan tätä haaveilua, vielä joskus joku noista tulee olemaan mun.

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti