sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

New Hair


Olin tiistaina kampaajalla. Olen jo pitkään halunnut hiuksistani luonnollisen viileän vaaleat, mutta aina olen palannut kotiin ainakin osittain keltaisten suortuvien kanssa, no en tällä kertaa! Ihana kampaaja ymmärsi kerrankin mitä halusin. Vaalean sävytteen lisäksi, laitettiin paljon vaaleanruskeita raitoja, jotka näkyvät eritavoin jakauksen paikkaa muuttamalla. 

Olin ensimmäistä kertaa Vaasassa kampaajalla ja olikin vähän hankalaa päättää, että minne sitä sitten oikein suuntaisi. Yritin lukea netistä arvosteluja ja kysellä paikallisilta ystäviltä vinkkejä, mutta valitsin kyseisen paikan vaan muutaman mielipiteen perusteella. Ihanaa, että heti ensi yrittämällä löytyi täydellinen paikka, eikä ensikerralla tarvitse edes miettiä minne menee.



Olen täysin rakastunut tähän väriin ja nyt omat hiukseni saavat rauhassa kasvaa ilman kokoaikaista kampaajalla juoksemista, oma tyvivärini kun on aika lähellä raidoissa olevaa väriä. Pituuttakin lähti muutama sentti pois, mutta latvat olivatkin jo aika kamalassa kunnossa.

Kampaajani oli ihanin ja oli mahtavaa antaa kerrankin hyvää, melkein jopa ylistävää palautetta ;) Monen tunnin värjäysoperaation jälkeen sain vielä ihanat kiharatkin uusille kutreilleni!

♥ Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti