keskiviikko 4. syyskuuta 2013

I never grow up

Näin 23-vuotiaana olen sitä mieltä, että elämää ei saa ottaa liian vakavasti! On tottakai tilanteita, joissa pitää osata käyttäytyä aikuismaisesti ja rauhallisesti, mutta välillä on niiin kivaa vähän irroitella, ottaa iisisti ja pitää hauskaa. Hauskan pitäminen tarkoittaa eri ihmisille ihan erilaisia asioita. Toiset käyvät harrastamassa, toiset bailaamassa ja toiset nauttivat ystäviensä seurasta.. tai kaikkea edeltävää sekaisin ja näiden lisäksi on vielä paljon muitakin tapoja. 

Minusta löytyy kaksi ihan erilaista puolta. Välillä olen tosi rauhallinen ja hiljainen, kun taas toisinaan puhun kuin papupata ja höpöttelen väsyneitä juttuja niiden asiasisällöistä välittämättä. Olen myös yllytyshullu ja minut on tosi helppo puhua erilaisiin tempauksiin ja tapahtumiin mukaan (Ks. alla olevat kuvat). Eilen olin todella väsynyt ja huonolla tuulella, mutta yksi Skype-puhelu sai ihmeitä aikaan. 

Tämän Skype-puhelun aikana keksittiin eräs leikki (kyllä, 23-vuotiaatkin voivat leikkiä). Leikissä minun piti sonnustautua erilaisiin asusteisiin, jotka toinen ruudun toiselta puolelta määräsi. "Laita päällesi Amsterdamista ostettu paita, Roomasta ostetut kengät ja Pariisista ostettu huivi ja ota itsestäsi kuva", kuului käsky. Ja minähän tottelin:





Tämä leikki oli hyvin yksinkertainen, mutta voi pojat meillä oli hauskaa ja puhelun jälkeen kaikki kiukku ja väsymys oli poissa. Olen sitä mieltä, että leikkiminen ei ole pelkästään lasten hommaa, vaan myös meidän vähän vanhempien. Tekee hyvää heittäytyä välillä lapsenmieliseksi ja unohtaa kaikki niuhottaminen, asiallisuus ja ylijärjestelmällisyys.

Jos et usko, niin kokeile!

♥ Tiia 2v.. eikun 23-vuotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti